Administrátor
Samotný Safetic LMS funguje na viacerých úrovniach, pričom pre každú úroveň platia iné nastavenia, ide o kaskádovité členenie:
Portál (systémová úroveň)
Klient
Prevádzka
Zamestnanci
Správu vzdelávania zamestnancov všetkých klientov na systémovej úrovni
má v kompetencii administrátor.
Množstvo kompetencií administrátora je zhodných s kompetenciami manažéra s tým rozdielom, že administrátor spravuje vzdelávanie na úrovni všetkých klientov
.
Okrem iného má administrátor právomoc a sprístupnenú funkcionalitu, ktorú manažér nemá, ako je napríklad vytváranie klientov, priraďovanie alebo odoberanie manažérskych prístupov, nastavovanie notifikačných emailov a pripomienok alebo spravovanie nastavenia portálu ako celku.
Zjednodušene sa dá povedať, že administrátor je nadradený všetkým manažérom.
Úvodné video k administrácii systému Safetic
Video popisuje základnú štruktúru systému Safetic LMS a postupne prechádza jeho administáciu a manažmentom.