Safetic dokumentácia 1.9 Help

Administrátor

Samotný Safetic LMS funguje na viacerých úrovniach, pričom pre každú úroveň platia iné nastavenia, ide o kaskádovité členenie:

  • Portál (systémová úroveň)

  • Klient

  • Prevádzka

  • Zamestnanci

Správu vzdelávania zamestnancov všetkých klientov na systémovej úrovni má v kompetencii administrátor.

Množstvo kompetencií administrátora je zhodných s kompetenciami manažéra s tým rozdielom, že administrátor spravuje vzdelávanie na úrovni všetkých klientov.

Okrem iného má administrátor právomoc a sprístupnenú funkcionalitu, ktorú manažér nemá, ako je napríklad vytváranie klientov, priraďovanie alebo odoberanie manažérskych prístupov, nastavovanie notifikačných emailov a pripomienok alebo spravovanie nastavenia portálu ako celku.

Zjednodušene sa dá povedať, že administrátor je nadradený všetkým manažérom.

Úvodné video k administrácii systému Safetic

Video popisuje základnú štruktúru systému Safetic LMS a postupne prechádza jeho administáciu a manažmentom.

Last modified: 13 februára 2025