Klienti
Nato, aby administrátor zabezpečil školenie zamestnancom svojim klientom, je potrebné každému klientovi vytvoriť samostatné konto.
Každý klient má tak vytvorené svoje vlastné konto s vlastnou databázou zamestnancov a prevádzok, s individuálnou štruktúrou a individuálnymi nastaveniami.
Administrátor má pre lepšiu orientáciu k dispozícii zoznam všetkých klientov, ktorí sú zoradení podľa abecedy. Pre detaily konkrétneho klienta alebo úpravu nastavení slúži tlačidlo Nastavenie klienta
.
Pre rýchlejšiu orientáciu sú pri klientoch nasledujúce stĺpce:
Chýbajúce certifikáty (neštudované + po exspirácii)
Zamestnanci (počet zamestnancov)
Manažéri (počet manažérskych prístupov pre zamestnancov klienta)
Reštart (nastavenia pre štúdium, ktoré ovplyvňuje sprístupnenie školení a rozposielanie pripomienok)
Pripomienky (pre „starších“ klientov sa zobrazujú prednastavené verzie pripomienok z minulých nastavení), verzie pripomienok:
Verzia 2022 – nevhodné nastavenie
Verzia 2023a – všetky typy pripomienky sa posielajú v utorok
Verzia 2023b – všetky typy pripomienky sa posielajú v utorok (pozor neštudované sú vypnuté)
Verzia 2024 – nastavenie od 17.3.2024 (vyššia frekvencia ako v minulosti)
Vlastné – klient má vlastné nastavenie (nezhoduje sa so žiadnym predvoleným v minulosti)
Vypnuté pripomienky – všetky pripomienky sú vypnuté (žiadne maily nechodia)
Pripomienky Verzia 2022
Významné nedostatky
Nie je nastavený žiaden interval pre
Školenie zatiaľ neštudované
– keď pridáte nové školenie existujúcemu zamestnancovi, tak nedostane žiadnu automaticky generovanú pripomienku o novom školení, pokiaľ mu ho nepošlete. Ak zabudne absolvovať školenie, už mu žiadna pripomienka nebude chodiť.Nedostatočné intervaly pre
Školenia pred exspiráciou
– prídu len 2 pripomienky (30 dní / 2 dni pred exspiráciou)Nie je nastavený žiaden interval pre
Školenie už exspirované
- ak zamestnanec pozabudne absolvovať školenie, už žiadne pripomienky nechodia (že má školenie exspirované a mal by ho čo najskôr absolvovať)
Pripomienky Verzia 2023a
Nedostatky (menej významné)
Pripomienky chodia v rovnakých intervaloch pre všetky typy pripomienok (aj pred exspiráciou aj po exspirácie = 1 x týždenne)
Školenia po exspirácii budú chodiť trvale, pokiaľ dané školenie zamestnanec neabsolvuje. Určuje to nastavenie
Kontrolovať po exspirácii (dni) = 0
Pripomienky Verzia 2023b
Významné nedostatky
Vypnuté pripomienky pre
Školenia zatiaľ neštudované
– keď pridáte nové školenie existujúcemu zamestnancovi, tak nedostane žiadnu automaticky generovanú pripomienku o novom školení, pokiaľ mu ho nepošlete. Ak zabudne absolvovať školenie, už mu žiadna pripomienka nebude chodiť.
Nedostatky
Pripomienky chodia v rovnakých intervaloch pre všetky typy pripomienok (aj pred exspiráciou aj po exspirácie = 1 x týždenne)
Školenia po exspirácii budú chodiť trvale, pokiaľ dané školenie zamestnanec neabsolvuje. Určuje to nastavenie
Kontrolovať po exspirácii (dni) = 0
Pripomienky Vypnuté
Pripomienky Verzia 2024
Výhody
Neštudované
– pripomienky posielali až po zaslaní Hlavného mailu zamestnancom, predpokladáme, že zamestnanec by mal ihneď absolvovať školenie, preto je intenzita pripomienok v prípade neštudovania nastavená na 3 x týždennePred exspiráciou
– intenzita pripomienok sa zvyšuje blížiacim sa dňom exspirácie školeniaUž exspirované
– nastavené je posielanie pripomienok do 60 dní po exspirácii, aby sa pripomienky neposielali trvale, intenzita je 3 x týždenne (je možné nastaviť aj každý deň)
Pripomienky Vlastné
Nastavenie pripomienok bolo zmenené a nie je žiadne predvolenie z minulosti. Vlastné nastavenie odporúčame prekonzultovať s klientom.