Personalizácia
Sú situácie, v ktorých štandardné študijné materiály nepostačujú. Klient z dôvodu úpravy legislatívy alebo interných smerníc potrebuje doplniť štandardné školenia o špecifický študijný obsah. Na to slúži práve personalizácia kurzov, resp. personalizované kapitoly.
Personalizované kapitoly sa dajú vytvoriť na viacerých úrovniach pričom sa uplatňuje kaskádovitý princíp:
Systémové kapitoly – zobrazia sa všetkým klientom
Firemné kapitoly – zobrazia sa všetkým zamestnancom klienta
Kapitoly pre prevádzku – zobrazia sa všetkým zamestnancom danej prevádzky
Kapitoly pre zamestnanca – zobrazia sa len konkrétnemu zamestnancovi
Pri klientovi ide o druhú možnosť v poradí: Firemné kapitoly.
Personalizované kapitoly
Personalizované kapitoly umožňujú administrátorovi pridávať do kurzu klienta konkrétny obsah, napríklad interné bezpečnostné smernice do základného školenia BOZP.
To znamená, že základné BOZP školenie sa zobrazí všetkým zamestnancom všetkých klientov. Ak administrátor pridá personalizovanú kapitolu konkrétnemu klientovi, školenie BOZP sa pre zamestnancov daného klienta rozšíri o pridané kapitoly.
POSTUP: Rozbaliť ponuku so šípkou v kruhu → Vyplniť popis → Vybrať školenie → Nahrať súbor (vo formáte SCORM) → PRIDAŤ
Doplnková konfigurácia
Okrem doplnenia personalizovaných kapitol má administrátor taktiež možnosť upraviť školenia klientov na mieru využitím doplnkových konfigurácií. V doplnkovej konfigurácii je možné nájsť možnosť zmeniť exspiráciu školenia a nastaviť minimálny čas nutný pre štúdium školenia.
Obe doplnkové konfigurácie je možné zobraziť kliknutím na šípku v kruhu a následne nastaviť cez tlačidlo PRIDAŤ/UPRAVIŤ.
Zmena exspirácie školenia
Môžu nastať situácie, kedy je potrebné upraviť periodicitu školenia. Dôvod môže byť napríklad zmena zákona alebo aj zmena interných predpisov klienta, ktorý vyžaduje skrátenie prípadne predĺženie opakovania pre niektoré zo svojich školení.
Minimálny čas nutný pre štúdium školenia
Ide o možnosť pre administrátora nastaviť časový interval, ktorý musí každý zamestnanec klienta stráviť štúdium pre vybrané školenie.
Dokumenty
Okrem vytvorenia personalizovaných kapitol a doplnkových konfigurácií má administrátor možnosť taktiež nahrať dokumenty.
Môže ísť o akýkoľvek dokument (PDF, Word, Excel, PowerPoint, obrázok, ...), ktorý sa následne zamestnancovi zobrazí v časti Dokumenty v hornom menu na hlavnej stránke.
Tieto dokumenty si zamestnanec môže pozrieť alebo stiahnuť.
Dokumenty je možné nahrávať na 4 úrovniach: portál – klient – prevádzka – zamestnanec, pričom sa zamestnancovi zobrazujú v danom poradí.