Zamestnanci
Nato, aby zamestnanec mohol absolvovať pridelené školenie, je potrebné, aby bol vytvorený v systéme. Položka Zamestnanci
je preto kľúčová v rámci manažmentu vzdelávania pre manažéra. Umožňuje mu zadávať zamestnancov do systému, a to individuálne alebo hromadne, ďalej ich vymazávanie, deaktivovanie alebo odosielanie prihlasovacích údajov. Jednotlivé funkcie sú ďalej popísané v samostatných kapitolách.
Nasledujúce video sa detailne venuje vytváraniu a manažmentu zamestnancov klienta.
Zoznam zamestnancov
Po kliknutí na Zamestnanci
v ľavom menu sa manažérovi zobrazí zoznam aktívnych zamestnancov. Manažér má však možnosť zobraziť aj zoznam neaktívnych zamestnancov a taktiež zoznam všetkých zamestnancov - jednoducho si príslušný zoznam vyberie v hornej časti zoznamu.
V pravej hornej časti je ďalej dostupná funkcia vyhľadávania, či už podľa mena zamestnanca, jeho e-mailu, prevádzky alebo ID.
Samotný zoznam zamestnancov obsahuje niekoľko položiek:
poradové číslo, meno zamestnanca, jeho interné ID a e-mail
názov prevádzky, do ktorej je pridelený (môže byť aj viacero prevádzok)
Ďalej sa v zozname zobrazujú pri zamestnancoch dva príznaky v stĺpci AKCIE
:
N
- neaktívny zamestnanecsymbol obálky
- informácia pre manažéra, že zamestnancovi neboli odoslané prihlasovacie údaje
Položka ZOBRAZIŤ
slúži na zobrazenie samotného profilu zamestnanca.
V spodnej časti zoznamu má manažér k dispozícii ďalšie funkcie pre hromadné akcie:
deaktivovanie zamestnancov – po označení vybraných zamestnancov -
DEAKTIVOVAŤ OZNAČENÝCH
stiahnutie prihlasovacích údajov všetkých zamestnancov
odoslanie prihlasovacích údajov (buď všetkým zamestnancom alebo tým, ktorým ešte neboli odoslané)
Export zamestnancov do Excelu
Pod zoznamom zamestnancov sa nachádzajú odkazy na export zamestnancov do Excelu:
Zoznam aktívnych zamestnancov
Zoznam neaktívnych zamestnancov
Zoznam všetkých zamestnancov
Zoznam zamestnancov s prihlasovacími údajmi
Vyberte si zoznam, ktorý si chcete stiahnuť, kliknite naň a uložte ho do svojho počítača.